Sandwich cu friptura


Dupa cu m i-am promis lu’ Nasu’ am sa postez ce puteti face cu ce v-a ramas dintr-o friptura si nu mai aveti chef sa o mancti de pranz dar ar fi pacat sa o si aruncam. Iata deci ce propun:

-paine prajita

-ceva bucati ramase de friptura

-100g maioneza de casa amestecata cu putina sfecla rosie

-2-3 frunze de salata si/sau rucola

Se prajeste painea la orice „scula” de prajit, gratar, aparat de prajit paine, bricheta(fara benzina ca va avea un gust nasol), se taie restul de friptura, se pune o tigaie gratar si se pune la incalzit putin. Salata se taie subtire, iar maioneza se amesteca cu sfecla si se baga la  frigider .Se pune in urmatoarea ordine: paine, salata verde, carne, maioneza, rucola. Cine gaseste prin frigider poate sa puna si putina ceapa rosie taiata rondele.

Pofta buna!!

~ de magoo76 pe 19 Aprilie 2010.

2 răspunsuri to “Sandwich cu friptura”

  1. Am lesinat de pofta! Il Padrino

  2. si nashu! lesinarea a iesit dintr-un isteric mi-e foame 🙂 al meu normal…deci tine aproape pana la urmatoarea isterie

Lasă un răspuns

 
