Supa de rosii cu tortellini


Am sa va scriu reteta mea de supa de rosii cu tortellini.Vreau sa va mai spun ca puteti folosi bulion de casa sau suc de rosii ,eu am cumparat „Phanner”. Sucul de rosii initial a fost cumparat pentru vodka!! nicidecum pentru supa de rosii, dar in absenta „ajutoarelor” am luat hotararea de a face ceva de mancare, ca mai bine mor de dor decat de foame

Sa trecem la reteta:

-2 L de suc de rosii

-un morcovel

-o ceapa(eu pun rosie ca e mai dulce)

-o bucata din tulpina de telina (apio pt unii) sau telina radacina, cam cat morcovelul

-125 g de tortellini cu umplutura de branza(aprox jumatate de punga)

-parmezan

-o lingura de ulei

-o lingurita sos de soia

-tabasco

sare,piper

Pentru inceput spalam bine toate ingredientele, le curatam, apoi le taiem cum dorim.Eu le-am taiat mare solzi, bastonase…

Intr-o oala de 3L punem uleiul, adaugam legumele taiate si le calim 5 min dupa care turnam sucul de rosii, cu atentie sa nu va sara picaturi de ulei pe mana, si 2 cani de apa. (apa o punem ca prin fierbere se va evapora, tortellini vor trage si ei lichid si sa nu ramana supa prea densa) Condimentam supa cu sare, piper,sosul de soia si tabasco dupa gust. Lasam totul la foc mediu 30 de minute dupa care adaugam tortellini si-i lasam sa dea fiarba 5  minute dupa care oprim focul si punem un capac pentru a lasa tortellini sa se inmoaie inca vreo 15 minute.

Daca ii veti lasa sa fiarba cat scrie pe pachet stunci cand se va raci supa vor fi prea fierti. Amestecam putin si cu grija in supa si este gata. Cand scoatem in farfurie putem rade niste parmezan dupa preferinta.

~ de magoo76 pe 19 Aprilie 2010.

Un răspuns to “Supa de rosii cu tortellini”

  1. a mea de ce nu iese asa buna ca cea pe care o faci tu?!:(

Lasă un răspuns

 
