Restaurant libian


Ma gandeam eu sa ma duc sa vad cum arata o salata taBOULlEh…Zis si facut.Duminica fiind, singur, din cauza „acelui” 25 contabil, m-am hotarat sa ma duc sa mananc la un restaurant libanez din centrul orasului. Si daca tot era cald si bine mi-am propus sa ma si plimb, asa sa imi vina foamea.Am ajuns. Timp in care incepuse sa picure.La fix. Intru, adica cobor, si cand ajung jos…SURPRISE…nimeni!!! Dupa vreo 10 secunde apare o „fata” chelnerita. Am avut sentimentul ca am intrat intr-o taverna din serialele cu Xena, care avea becuri in loc de faclii, avea bere la sticla si spre surprinderea mea avea si o masca de gaze. erau pregatiti baietii in caz de bombe chimice.

Sa trecem la mancare. Cam stiam de ce am venit. am venit pentru salata taBOULlEh si niste coaste de miel daca tot a fost vremea mieilor NU… Da hai sa ma uit totusi prin meniu sa vad poate gasesc ceva mai bun. Ma uit si ma tot uit si ma tot minunez ca pe langa preparatele libaneze am vazut o g.r.a.m.a.da. de mancaruri nelibaneze cum ar fi  pizza sau sote de vita/pui „stroghanoff” (care nici macar nu stiau ce este sau de ce se numeste asa) sau muschi de vita Chateau „Brillant” adica Chateaubriand sau clatite banatene Ha Ha Ha asta ultima e foarte arabish. Formatul meniului si prezentarea imi spuneau ca ma aflu intr-un birt de la marginea Beirutului pregatit pentru bombardament. Trec peste asta si zic am fost si in locuri mai urate si hidoase si in final mi-au placut.

Comand primul fel si o bere. adica salata care in meniu era trecuta la 250g. Mintea mea in gandul ei isi spunea ca daca voi manca 250 de grame de verdeata ma voi detoxifia. Nu a fost asa pentru ca acolo nu au fost nici macar 150 de grame. Pretul? 8 lei portia. Cam mult tinand cont ca acolo se aflau „sa zicem” o legatura de patrunjel, jumatate de rosie si 2 linguri de „bulgur” un fel de grau mai dur, lamaie stoarsa si putin ulei de masline. faceti voi socotelile si vedeti ca iese cam 1.5 max 2 lei.

Comand al 2-lea fel si inca o bere. AAA…am uitat! nu au avut coaste de miel. Zic ceva de miel se poate! „da” zice chelnerita „frigarui”.”Nu” zic as fi vrut altceva „Nu stiu ca sunt noua”, „OK”. M-am gandit ca daca nu au avut coaste de ce ar fi avut frigarui de miel. Am comandat intr-un final kebab de miel cu nelipsitii cartofi prajiti. Blleahhh. daca-i storceam as fi avut ulei sa fac 2 oua ochiuri. A venit felul 2 Mhh… daca as fi vrut sa mananc mici m-as fi dus in locuri mult mai bune. Am tacut. Am mancat. Am plecat. Minunat! Nici ca se putea mai bine a inceput dea cu niste stropi de ploaie mari ca sa nu imi tihneasca mie duminica asta. Minunat! Ma duc acasa!

Cand trec de colt …SURPRISE…era un chiosc unde se vindeau sandwich-uri. Aaaa de aia totul arata asa.OK…sa-i spun lu’ Nasu’ sa nu mearga acolo. Bye

Am uitat sa va spun cum va numea localul…ATENTIE…

foarte arabesc de altfel Restaurantul „PINGUIN” Ha Ha Ha !!!!!!!!!!

~ de magoo76 pe 26 Aprilie 2010.

Un răspuns to “Restaurant libian”

  1. Vezi? Ca sa ai incredere in instinctele unei femei! Tu nu…batman batman :)) masochist fiind te-ai mai dus si a doua oara la restaurantul Pinguin…Bine macar ca ai impartasit si marelui public ca defapt era preot si nu batman :))

Lasă un răspuns

 
