Sushi la pachet


Saturday fever.

Trebuia sa ma duc la Nasi sa returnez laptopul pe care l-am tinut exagerat de mult, primit de la Nasa ca sa nu ma plictisesc acasa in concediul medical care tocmai a trecut: 4 luni medical, 2 operatii, 2 suruburi, una bucata LIA(ligament anterior ingrucisat) rupt si un picior inca nefunctional de3 care voi mai avea mare nevoie.

Ma gandeam ca daca tot ma duc sa-l dau inapoi sa ma duc cu ceva de mancare ca stiam de mai demult ca daca-i este foame va fi irascibil. La Nasa i-am luat un buchet de flori.

Am mai comandat de la ei da pe atunci nu aveam blog, deci nu aveam ce sa scriu.

Am comandat niste sushi, nigiri , maki cam 40 de bucati ca am zis ca ne ajunge 10 bucati de gura infometata. Bineinteles ca am comandat si pentru fete ceva fara „chestii crude”. oricum nu am avut peste crud de data asta.

Am pregatit masa ne-am innarmat cu multa pofta buna si am dat atacul. Care cu betele care cu furcile care cu mainile de nu mai stiai ce sa mananci doar sa mai prinzi o dublura ca de: e bune toate.

Si cand ne luptam noi mai tare Nasu’ dadea semne de indoiala ca le-ar putea dovedi pe cele ramasse.

Si cam asta a ramas dupe ce am mancat tot fara a mai duce grija vreunui nigiri sau vreunui sushi, dar nici vinului da nu puteam dupa atatea bunatati sa beau apa. Ca doar am probleme la genunchi, nuuu…

Aceleasi bunatati, alte cadre

Pana data viitoare la sushivedere!!!

~ de magoo76 pe 10 Mai 2010.

Lasă un răspuns

 
