Gnocchi cu carnati si sos de rosii, la cuptor


Ca un obicei pe care il are omul grabit, m-am grabit si eu sa fac ceva de mancare rapid, eficient si gustos. M-am uitat prin frigider si am gasit niste gnocchi, carnati, o mana de masline, iar prin dulapuri o conserva cu rosii. Gnocchi sunt un fel de galuste de cartofi doar ca sunt mai mici, iar forma lor, atunci cand sunt facuti manual, este facuta pe dosul razatoarei mici.

Ingrediente:

  • 500g gnocchi
  • 100g masline de Kalamata
  • 250g carnati amestec proaspeti
  • 1 cutie rosii cuburi
  • parmezan ras
  • sare, piper, oregano

Se pune apa la fiert pentru gnocchi, se scot samburii maslinelor, iar eu am scos carnea din mat si am format niste chiftelute de marimea gnocchi-ului. Intr-o tigaie se prajeste carnea, se adauga maslinele, iar cand carnea e prajita se pun rosiile. Cand apa fierbe se pun gnocchi si se fierb 2-3 minute, se scurg putin, si se adauga la sosul de rosii.

Se amesteca bine si se pun intr-un vas termorezistent, se rade muuullt parmezan si se baga la cuptor la 220 de grade, pana se gratineaza. Se scoate si se mananca nu putin adaos de parmezan.

In loc de carnati se poate folosi bacon sau sunca de casa, iar daca aveti busuioc proaspat la indemana, delirul culinar e si mai mare. Pofta buna!!!

~ de magoo76 pe 11 Mai 2010.

Lasă un răspuns

 
